Дейвид Бекъм гради модна империя и става още по-богат
Пенсионираният футболист се радва на растящи приходи още преди договора за популяризиране на Световното първенство в Катар
Дейвид Бекъм вече беше утроил приходите от своята марка, а инвестициите му достигнаха 34 милиона паунда (40.9 милиона долара) през 2021 г. още преди да подпише спорния договор за спонсорство за популяризиране на Катар преди Световното първенство по футбол.
След приключването на отчетния период, пенсионираният футболист се сблъска с публични критики, че се съгласи да рекламира Катар въпреки притеснителните доклади за отношението към работниците мигранти и проблемите на страната по отношение на човешките права, пише Fortune.
Някои критици призоваха Бекъм да дари хонорара на LGBTQ благотворителни организации, като се има предвид, че хомосексуалността е незаконна в държавата от Персийския залив, а самият Бекъм се радва на популярност сред гей общността.
Освен Катар, Бекъм използва своята марка за популяризиране на продукти на Adidas и уискито Haig Club на Diageo. Печалбата след данъчно облагане на компанията му DB Ventures Ltd. нарасна до 19.6 милиона британски лири през 2021 г. спрямо 10.6 милиона през 2020 г.
Моден бизнес
Холдинговата компания на Бекъм и съпругата му Виктория, Beckham Brand Holdings Ltd., която притежава DB Ventures Limited и модния бизнес на Виктория Бекъм, изплати 6.3 милиона паунда дивиденти на двойката, в сравнение със 7.1 милиона през 2020 г. Бяха изплатени още 1.8 милиона паунда излиза след отчетния период.
Модният бизнес на бившата Spice Girl намали оперативната си загуба до 3.9 милиона британски паунда от 6.8 милиона, като същевременно увеличи приходите от модни и козметични продукти с марка Victoria Beckham с 13%.
Главният изпълнителен директор на бизнеса Мари Льоблан дьо Рейни очаква по-нататъшно подобрение през тази година.
С успешното пускане на пазара на кожени изделия през 2022 г. и непрекъснатото ускоряване на растежа на продажбите в сферата на красотата имаме големи очаквания.“