„Ефектът на червилото“ не спаси козметичната индустрия в коронакризата

Според компанията Nielsen през първия месец на пандемията продажбите на козметика в света са намалели с 50%

„Ефектът на червилото“ не спаси козметичната индустрия в коронакризата

Снимка: Unsplash

~ 1 мин.

Периодът на пандемията, когато повечето хора прекарваха значителна част от времето си вкъщи и общуваха по работа само онлайн, оказаха драматично негативно влияние върху резултатите на козметичната индустрия. The Times проучи ситуацията в индустрията за красота на стойност 530 млрд. долара на фона на пандемията. Според компанията Nielsen през първия месец на пандемията продажбите на козметика в света са намалели с 50%, сега те са се възстановили донякъде, но все пак са с 27% по-ниски от миналата година.


Следете новините на Economic.bg през социалните канали на медията: Facebook / LinkedIn / Viber / Instagram / Twitter / Google Новини / Threads