Иновативно и модерно пазаруване
Тази година ЗОРА планира откриване на магазини в още няколко български града
Търговска верига ЗОРА оперира от 25 години на българския пазар. През септември 2016 г. компанията отпразнува четвърт век в България. За този период търговската верига изгражда своя мрежа, която към днешна дата се състои от 36 обекта, разположени из цялата страна, и електронен магазин.
Пазарният дял на ЗОРА варира между 15 и 20%, а инвестициите, направени до момента, са в размер на около 70 млн. лв. Собственият капитал на веригата е 45 млн. лв.
Стратегията, която компанията прилага през годините, е да реинвестира 80% от печалбата, и така успява да задържи позициите си на пазара.
“Конкуренцията е един от двигателите на бизнеса. Ако я няма, ние ще заспим. Само малко да се отпуснеш и пропуснеш правилния начин на движение, сметките ще излязат лоши”, допълва още Георги Милушев.
Плановете за развитие на търговска верига ЗОРА са свързани с развитието на търговската мрежа, обогатяване на асортимента и промяната на корпоративната идентичност на веригата. “Иновациите са основен фокус за компанията, а развитието на технологиите налага да бъдем модерни, различни, отличаващи се и креативни”, коментира основателят на веригата.
Обновените вече обекти са изцяло изградени в духа на новата корпоративна идентичност и визия, която е коренно различна от досега познатото оформление на интериора на подобни обекти.
Оформлението на вътрешното пространство е с поглед в бъдещето и е вдъхновено от иновативността и динамиката, с която се развиват технологиите, и нагледно осъществява идеята за кардинална промяна на вътрешната среда, за едновременна видимост и достъпност на отделните стокови зони, за максимално улеснение на клиентите.
За втори път ЗОРА е носител на престижното отличие BEST BUY AWARD, което се предоставя от Организацията за сертификации ICERTIAS - International Certification Association, със седалище в Цюрих, Швейцария, на базата на проучване сред българските потребители, които определиха за номер 1 Търговска верига ЗОРА за “Най-добро съотношение между цена и качество в търговията на дребно с бяла техника и кухненско оборудване”.
Отличието BEST BUY AWARD за 2017/18 година на ЗОРА е израз на доверието на потребителите към марката и свидетелство за изключителния 25-годишен успех на българския пазар.
ЗОРА инвестира в своите служители и отделя не малко средства за обучение на кадрите. “Ако искаме да постигнем успех, големият ни капитал са именно нашите служители”, категоричен е Георги Милушев.
Тази година ЗОРА планира откриване на магазини в още няколко български града. Първият за годината отваря врати на 18 март във Велико Търново.
“25 години е достатъчно време да разбереш, че се изискват много труд и усилия да създадеш устойчив бизнес. Ние започнахме с едно магазинче под наем и успяхме да създадем фирма с добра основа и здраво стояща на пазара. Тя се ползва с доверието на нашите клиенти и доставчици, има добър кредитен рейтинг”, разказва Георги Милушев, един от тримата основатели и управляващи съдружници на веригата.