LG откри лаборатория за изкуствен интелект в Канада
Тя ще стимулира стимулират развитието на модерните AI технологии
~ 2 мин.
LG Electronics стартира работата в новата си лаборатория за изследвания в областта на изкуствения интелект (AI). Тя се намира в Канада и е своеобразно разширение на тази в Силициевата долина в Санта класа, Калифорния. Целта на компанията е чрез партньорството с академичните среди да спомогне за определянето на бъдещето в новата технологична ниша.
Поддържайки виждането на LG, че изкуственият интелект е ключова перспектива за растеж, северноамериканските лаборатории допълнително подобряват възможностите на марката за глобални изследвания, които досега включваха изследователски центрове в Южна Корея, Индия и Русия.
В допълнение, LG влиза в партньорство с Университета в Торонто, който е световно признат с резултатите си в областта на машинното самообучения и изкуствения интелект.
„Изкуственият интелект ще окаже влияние върху живота на всички, променяйки начина, по който живеем, работим и си почиваме“, каза президентът и главен технически директор на LG Electronics д-р И. П. Парк. „Ранното внедряване на изкуствения интелект в устройствата днес поставя началото на утрешните умни градове, домове и бизнес, всички те с възможности, за които никой дори не е мечтал все още“.
По време на петгодишното си изследователско партньорство с Университета в Торонто, което е в размер на няколко милиона долара, LG ще надгради стратегията си, наречена Open Platform-Open Partnership-Open Connectivity, за да разшири екосистемата свързана с изкуствения интелект. Новата лаборатория ще се възползва от опита на изследователите от Университета в Торонто, които от своя страна сега ще имат възможност да работят рамо до рамо с разрастващите се американски и канадски LG екипи. Допълвайки работата си, целта на LG е да си сътрудничи и инвестира в стартиращи компании в Северна Америка.
Президентът на Университета в Торонто Мерич Гертлер гледа на LG като на вълнуващ, нов партньор за изследвания в областта на изкуствения интелект. „Университетът в Торонто е развълнуван да си партнира с иновативна глобална компания каквато е LG тъй като нашите изследователи продължават да напредват в тази сфера. Наличието на такива водещи, международни фирми в нашата иновативна екосистема подсилва възможностите за нашите преподаватели, студенти и стартиращи компании в цяла гама от дисциплини“
В отговор на вижданията на Президент Гертлер, д-р Парк заяви: „Всички решения свързани с изкуствения интелект на база подробни изследвания ще революционизират нашето взаимодействие със света, който ни заобикаля по нови, безпроблемни начини, които използват контекстуални данни като биометрия, емоции, жестове и, разбира се, глас.“ Той обясни и трите основни стъпки в стратегията на LG във връзка с изкуствения интелект:
“Първата е свързана със способността да се развиват с течение на времето - колкото повече използвате нашите продукти, толкова повече те се променят, за да посрещнат вашите специфични нужди. Втората е интеграцията на изкуствения интелект по отношение на различни точки – да има безпроблемно, последователно потребителско изживяване по отношение на цялото продуктово портфолио на LG – от свързани уреди и телевизори до коли и смартфони. Третата е откритостта: нашата стратегия е да осигурим най-доброто преживяване на нашите клиенти свързано с изкуствения интелект като използваме възможностите на водещи партньори”, обясни д-р Парк.