Marriott отново допусна изтичане на лични данни на милиони
Този път е компрометирана информацията на около 5.2 млн. гости
~ 1 мин.
Marriott International обяви, че информация за около 5.2 милиона гости на хотела е била компрометирана, предава Reuters. Това е вторият подобен инцидент за хотелската верига за по-малко от две години.
Сред компрометираната информация са данни за контакти, акаунти за лоялност и други лични данни, като пол и рождени дни. Според информацията може да са били получени през идентификацията за вход в систама на двама служители във франчайз имот на веригата.
От компанията успокоиха, че пароли на акаунти, данни за разплащателни карти и паспортна информация не са били компрометирани.
Marriott заяви, че в момента разследва инцидента. Смята се, че проблемът е възникнал в средата на януари и е бил идентифициран в края на февруари.
През ноември 2018 г. Marriott заяви, че неговата база данни за резервации на гости на Starwood е компрометирана, което потенциално излага на риск информация за около 500 милиона гости. За това нарушение гигантът получи една от най-големите глоби (123 млн. долара) по GDPR.