Откриха първата площадка за кучета в Южния парк
Тя предлага разнообразни атракции за домашните любимци
Първата площадка за кучета бе официално открита вчера в Южния парк. Тя е изградена от PURINA с подкрепата на Столична община. Компанията поставя акцент върху процеса на изграждане на връзка между домашните любимци и техните собственици, като част от инициативата на компанията "Better with Pets" за подобряване на живота на домашните любимци, хората и обществото като цяло.
Площадката предлага няколко съоръжения, изработени специално за домашни любимци, на които те могат да играят и да се обучават от стопаните на атрактивни номера и трикове.
По време на събитието бе проведен учебен ден за всички стопани и техните четириноги приятели. Професионалните треньори от AA Training дадоха ценни съвети и насоки на стопаните за правилното възпитание и отглеждане на подрастващите им кученца. Присъстващите, заедно с домашните си любимци, имаха възможност да се запознаят с основите на балансираното хранене и активното движение при кучетата.
В деня на откриването на новата площадка специални гости бяха Владо Карамазов и Юлиан Вергов, които приветстваха всички участници и техните кучета. Обичаните български актьори споделиха с присъстващите забавни истории, свързани с техните домашни любимци и подчертаха важността на ранното обучение за създаване на пълноценна връзка между кучето и неговия стопанин.
Гости на събитието бяха и Дончо Барбалов - зам.-кмет на Столична община, Антоний Кръстев - зам.-кмет на район Триадица, Нели Ангелова - мениджър Корпоративни връзки на Нестле България и Елизабет Гранвил - Бранд Мениджър на Purina България.
Инвестиционната програма за развитие на обществото на Нестле България включва множество разнообразни инициативи, които са насочени към широка гама от дейности и обществени потребности.
Като част от най-мащабната инициатива за балансирано хранене и активен начин на живот „Живей Активно!, през 2016 г. PURINA инвестира в изграждането на специализирани площадки за кучета в градовете Пловдив, Варна, Бургас и София. В сътрудничество с общините, марката се фокусира върху подобряване на околната среда и здравата и пълноценна връзка между домашните любимци и техните собственици, организирайки училища за кученца до една година в изброените градове.
През месец април в парк Лаута в Пловдив бе открита първата площадка, а проведеното обучение събра десетки кученца и техните стопани.