Fiat раздели автомобилите на емоционални и функционални
Kомпанията започва преорганизиране и преориентиране на дилърските си центрове
Автомобилната компания Fiat започва реализирането на иновативна стратегия за по-ефективно налагане на европейския пазар, съобщава Autocar. Италианците смятат да разделят гамата си на две – едната част ще предлага „емоционални” модели, а другата – „функционални”.
Като част от стратегията компанията започва преорганизиране и преориентиране на дилърските си центрове позиционирани на Стария континент. Имиджовите модели ще бъдат отделени от бюджетните, което ще трябва допълнително да улесни бъдещите клиенти на марката.
В „емоционалната” категория ще бъдат включени новият модел 124 Spider, построен на базата на Mazda MX-5, както и цялата гама от серията Fiat 500, включващо хечбек, миниван и кросовър.
„Функционалните” модели ще предлагат моделът Panda, както и Aegea, която предстои да бъде показана на автосалона в Женева през 2016 г. Тя ще се произвежда като седан, хечбек и комби.
Разделянето ще повлияе и на оборудването на автомобилите. Бюджетните марки ще се предлагат с материали от по-ниско качество, а имиджовите ще разполагатс по-модерно и по-скъпо оборудване. Цените на автомобилите ще бъдат фиксирани, за да се улесни максимално тяхната онлайн продажба.