Инвестициите за дигитално образование растат
Българите прекарват най-много време пред телевизора, показва проучване
~ 2 мин.
Инвестициите за дигитално образование в България растат. Повече от 61% от домакинствата са платили за достъп до образователно съдържание през последния месец. Това показват резултатите от тазгодишно проучване на Samsung Techonomic Index 2015 сред 18 000 души на възраст над 16 г.
То изследва тенденциите в използването на технологиите в 18 европейски държави, разкривайки навиците и поведението на хората при използване на редица електроуреди и устройства.
Около 30% от домакинствата в България са платили през последния месец за достъп до филми онлайн, сравнено с 24% от домакинствата в Европа. Един на всеки четирима българи (27% ) плаща за дигитални книги, списания и т.н., сравнено с един от всеки петима европейци (21%).
Проучването показва, че времето, което българите прекарват в игри на мобилните устройства, намалява. Около 46% от респондентите са платили за игри или приложения за забавление.
В един стандартен ден 35% от участниците в проучването прекарват средно поне час, посветени на образователен материал.
Относно телевизията, проучването показа, че Българите прекарват най-много време пред телевизора - 4 ч. и 8 мин. - повече от всички европейци, които гледат телевизия средно по 3 ч. и 7 мин.
Изненадващо, независимо от широката употреба на смартфони, таблети и други устройства за забавление, телевизията все още е предпочитаният избор за българите, за да гледат различно съдържание от вкъщи.
За българските семейства гледането на телевизия, докато качват или разглеждат съдържание във Facebook, се е превърнало в нещо нормално. Около 30.55% от българите плащат, за да гледат телевизия онлайн.
То изследва тенденциите в използването на технологиите в 18 европейски държави, разкривайки навиците и поведението на хората при използване на редица електроуреди и устройства.
Около 30% от домакинствата в България са платили през последния месец за достъп до филми онлайн, сравнено с 24% от домакинствата в Европа. Един на всеки четирима българи (27% ) плаща за дигитални книги, списания и т.н., сравнено с един от всеки петима европейци (21%).
Резултатите показват, че българите притежават средно 20 устройства на домакинство, което е повече от средното за Европа - 19 устройства на домакинство.
Проучването показва, че времето, което българите прекарват в игри на мобилните устройства, намалява. Около 46% от респондентите са платили за игри или приложения за забавление.
Месечно домакинствата харчат повече за образователни материали (19.40 лв.), отколкото за игри за мобилни устройства (14.83 лв.) и материали за забавление като книги (15.18 лв.), сваляне на филми (14.16 лв.) и сваляне на музика (14.04 лв.).
В един стандартен ден 35% от участниците в проучването прекарват средно поне час, посветени на образователен материал.
Относно телевизията, проучването показа, че Българите прекарват най-много време пред телевизора - 4 ч. и 8 мин. - повече от всички европейци, които гледат телевизия средно по 3 ч. и 7 мин.
Изненадващо, независимо от широката употреба на смартфони, таблети и други устройства за забавление, телевизията все още е предпочитаният избор за българите, за да гледат различно съдържание от вкъщи.
За българските семейства гледането на телевизия, докато качват или разглеждат съдържание във Facebook, се е превърнало в нещо нормално. Около 30.55% от българите плащат, за да гледат телевизия онлайн.