БДЖ ще раздава одеяла на пътниците, но няма за всички

Дефицитни се оказват и бъркалките за предлагания от компанията чай

БДЖ ще раздава на своите пътници одеяла, ако възникне проблем по време на пътуването и спре отоплението. Това каза Анатоли Атанасов, ръководител на отдел “Превозна дейност”, предаде „Дарик“. Той също така съобщи, че компанията ще осигури и топъл чай за своите клиенти.

Романтиката обаче свършва до тук. Оказва се, че нито одеяла има за всички, нито бъркалки за чая. По време на пресконференцията стана ясно, че за влак с капацитет от 400 места има само 10 подготвени одеяла.

Компанията е намерила свое решение на този проблем - препоръчват на пътниците да се групират и така ще си делят завивките. Така се оказва, че ако влакът е напълно запълнен, ако парното спре (както се случва често и без тежки метереологични условия), 40 души ще трябва да се групират под едно одеяло, или да си го преотстъпват.

Куриозите, с които ни изненадват БДЖ, нямат край. Освен недостиг на одеяла, компанията изпитва липса на бъркалки, които ще бъдат необходими на хората, когато пият топлия си чай. "В момента във влака има чай, одеяла, чаши, захар, бъркалки. За всички може би няма да са достатъчни, но ще ги комбинираме. Ще ги комбинираме, ако са двойки или семейство“, обясни Кремена Първанова, която е началник-влак.

От БДЖ уточниха, че при тръгване всеки вагон се проверява, дали отоплението е изрядно. При проблем с отоплението превозната бригада има грижата да премести пътниците във вагон с работещо парно, ако това е възможно.


Етикети: БДЖ | влак | пътници | влакове

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини