5 храни, които да консумираме по-често

Те са изключително полезни

Снимка: Pixabay

Храната, която поемаме, дава отражение върху външния ни вид, здравето и тонуса. Има някои важни храни, които са много полезни за тялото ни и трябва да ги приемаме по-често.

Вижте 5 от най-важните храни за тялото ни, представени от Vesti.bg.

Чесън


Той спомага за активизирането на важни ензими, които изчистват токсините.

Освен това има антиоксидантно действие и противогъбични свойства. Съдържанието на аргинин дава сила и живец на организма. Хапвайте по две скилидки чесън дневно.

Кафе


Има важни свойства за понижаване на риска от чернодробни заболявания и действа за нормализиране на кръвното налягане.

Кафето действа тонизиращо и ободряващо и може да бъде полезно само, ако се консумира в норма. Едно до две кафета дневно, като е препоръчително да ги пиете без добавки като мляко, захар или други подсладители.

Авокадо


Това е една от суперхраните, защото дава на организма голямо количество от необходимите мазнини, витамини и минерали. Филтрира вредните вещества и защитава клетките от увреждане. Авокадото е подходящо да се яде самостоятелно, в салата или в ястие.

Куркума


Тази вълшебна подправка намалява количеството на свободните радикали и вредата от нестабилните молекули.

Куркумата действа и като естествен детоксикатор и нормализира теглото, като спомага за разграждането на излишните мазнини. Овкусявайте вашите ястия с куркума, за да ви е вкусно и да сте здрави.

Грейпфрут


Той спомага за отмиването на токсините от тялото и предпазва клетките.

Високото съдържание на Витамин С действа антибактериално и противогрипно. Този плод е подходящ и за домашни разкрасителни процедури за лице, коса и тяло. Пийте всеки ден по една чаша сок от грейпфрут или хапвайте в плодова салата.



Етикети: храни | консумация

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ