10 храни, които намаляват стреса

Те противодействат на хормона кортизол

Всички ние сме подложени ежедневно на стрес. Колкото и да се опитваме да контролираме емоциите си и начина на живот, ние постоянно около нас се създава някакво напрежение. 

Има различни начини да се справим със стреса и това е чрез консумирането на определени храни, които противодействат на хормона кортизол. Вижте някои от тях: 


Папая

Наричат го плодът на ангелите и съдържа 88 мг витамин С в една чаша.


Брюкселско зеле

Добър източник на Омега 3 мазнини.


Червена чушка

Освен, че намалява стреса, червената чушка стимулира обмяната на веществата.


Броколи

Това е една от седемте супер храни. Спомагат за общото състояние на организма като набавя необходимите витамини и минерали.


Карфиол

Вкусен зеленчук, който може да консумирате в сурово състояние на салати, на пюре или в готвени ястия.


Мюсли

Богати на фибри и много подходящи за начало на деня, те ще ви заредят с необходимата енергия до следващото ви хранене.

Домати

Богати на витамин С, доматите са подходящи за вашия режим и предпазват от редица заболявания.


Череши

Наричат ги здравословните бонбони. Те са с високо съдържание на мелатонин и ще направят съня ви спокоен.


Сладки картофи

Те ще задържат по-дълго чувството ви за ситост. Сладките картофи са мощен антиоксидант и стабилизират кръвната захар. 


Нар 

Един от плодовете с най-ниското съдържание на захар, което го прави по-вкусен и предпочитан както за десерти, така и като добавка към салата. 




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.

Източник: foodpanda

Етикети: храни |