Какво да хапваме, за да отслабнем

Трябва да приемаме по-често тези храни, съветват диетолозите

Снимка: Pixabay

Диетолозите съветват да разчитаме на повече плодове и зеленчуци и да ги приемаме по-често, когато искаме да сваляме килограми, пише "Дарик". Това е най-успешният подход към намаляване на теглото ни.

Репички


Препоръчват се, защото са богати на фибри и в същото време почти не съдържат калории. Една сравнително голяма репичка е 1 калория, което нарежда този зеленчук сред най-подходящите при диети за сваляне на килограми. Ако не е сред любимите ни храни, може да ги добавяме към салатата.

Малки дози сирене


За повечето хора най-голямото изкушение по време на диета е сиренето. Въпреки че голяма част от диетолозите го отричат, не е нужно да се отказваме изцяло от него. Решението е просто да приемаме по-малък грамаж.

Грейпфрут


Този плод е изключително полезен и подходящ за диети, ориентирани към изгубване на тегло. Само едната му половина съдържа 52 калории, витамин А, С и В6. В случай, че не го обичаме, е добре да го добавяме към плодовата салата.

Айсберг


Този вид зелена салата е сред най-препоръчваните за диета. В един айсберг има едва 7 калории. Това позволява да консумираме огромни порции от него, като не добавяме други допълнителни калории.

Говежда пастърма


Тази пастърма е една от най-полезните храни заради своята соленост и ниско съдържание на калории. Тя е изключително хранителна и богата на протеини и така ще ни осигури чувство за ситост.

Кисело мляко


Киселото мляко е богато на протеини и калций, така че всеки, който иска да си ги набави, може да го направи чрез него. Важно е да бъде с най-малко 2% масленост и без наличието на добавена захар.

Микс от зеленчуци


Има хиляди варианти за избора и начина на приготвяне на редица зеленчуци. За задушаване са подходящи броколите, карфиолът и морковът, а в сурово състояние могат да се консумират салати от зеле, цвекло и отново морков.

Нахут


Това е задължителен продукт в хранителния режим на всеки, стремящ се към отслабване. Половин чаша съдържа 130 калории, 6 грама фибри и 7 грама протеин.



Етикети: храни | Йон Гъля