Coca-Cola 750 мл. бе избрана за "Продукт на годината" в България

Иновативната стъклена бутилка заВръщане все още е уникална в света

Coca-Cola 750 мл. бе обявена за победител в първото издание на престижния международен конкурс "Продукт на годината" 2017 в България. Потребителите, взели участие в изследването, посочиха Coca-Cola от 750 мл. като най-иновативен продукт в категория „Безалкохолни напитки“. 

Революционната стъклена бутилка Coca-Cola заВръщане бе разработена и лансирана специално за нашия пазар през 2016 г. и към момента е уникална в света. 

По данни на компанията в България през изминалата година 1/3 от новите домакинства, в които е влязла Coca-Cola, са избрали именно иновативната стъклена бутилка от 750 мл. Компанията инвестира 5 млн. лева в изграждане на поточна линия за производство на бутилката, като тя продължава да е иновация не само за Системата на Coca-Cola, но и за цялата категория на газираните напитки у нас.

С нейното лансиране компанията дава още една възможност за консумация на продукта вкъщи, предлагайки вече три различни опаковки, подходящи за нуждите на малки, средни и големи домакинства: 750 ml, 1,25 L и 2 L. Механизмът „заВръщане“ е част от цялостната стратегия за опазване на околната среда на компанията, която планира в бъдеще все повече от продуктите на Coca-Cola в България да предлагат тази възможност.

В световен мащаб, продукти на Системата на Coca-Cola са спечелили над 20 пъти престижната награда от 2006 година насам. Сред носителите на титлата, познати и на нашия пазар, са Sprite във Великобритания и САЩ, Cappy в Полша, Cappy Pulpy в Румъния, Coca-Cola Zero в Малайзия и Испания и други.  





Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: coca-cola | завръщане | стъклена бутилка | 750 мл | продукт на годината

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини