Facebook пуска реклами и в Mеssanger
Този ход значително ще повиши приходите на социалната мрежа
Социалната мрежа Facebook ще започне да показва реклами и в чат приложението Mеssanger. Това става ясно от блога на компанията. Рекламните постове ще бъдат внедрявани постепенно и ще се появяват в основната част на приложението. Кликването върху рекламата ще пренасочва потребителя директно към сайта, който рекламодателят е задал. Компанията ще ни позволи и започването на разговор с представители на бизнеса.
Според данни на Facebook в момента Messanger се използва от 1.2 млрд. човека по света, отправяйки един към друг около 2 млрд. съобщения ежедневно. Пускането на рекламите в приложението ще позволи на социалната мрежа значително да повиши приходите си, които започнаха да се забавят, след като Facebook отказа да увеличи обема на рекламите в нюзфийда, за да избегне отлив на потребители.
Показването на реклами, в пратеникът значително ще повиши приходите на компанията, която започна растеж да се забави след управлението на Facebook отказа да се увеличи обемът на рекламата в лентата за да се избегне изтичането на потребителите към други платформи.
Facebook е собственик и на месинджъра WhatsApp, който също има 1.2 млрд. потребители. Според експерти от Barclays Capital, ако реклама бъде пусната и в това приложение, към 2020 г. приходите на социалната мрежа от реклата може да нараснат до 11 млрд. долата.
Капитализацията на Facebook се оценява на 444.8 млрд. долара.