Samsung е похарчила над $10 млрд. за реклама през 2016 г.
Компанията е повишила разходите си за реклама с 24%
~ 1 мин.
Южнокорейската технологична компания Samsung е инвестирала 10.2 млрд. долара за маркетинг и реклама през 2016 г. Това е увеличение с 24% спрямо разходите за предходната година, отбелязва информационната агенция Yonhap.
Според пазарни анализатори най-вероятната причина за този скок се крие в желанието на компанията отново да спечели доверието на потребителите след миналогодишното фиаско с гърмящия Galaxy Note 7. В името на безопасността тогава цялата серия бе изтеглена от пазара, а впоследствие върната с подменени по-слаби батерии.
Според пазарни анализатори най-вероятната причина за този скок се крие в желанието на компанията отново да спечели доверието на потребителите след миналогодишното фиаско с гърмящия Galaxy Note 7. В името на безопасността тогава цялата серия бе изтеглена от пазара, а впоследствие върната с подменени по-слаби батерии.
Другата компания, направила значителни инвестиции за реклама, е LG. Гигантът е похарчил 1.15 млрд. долара и е повишил целевите си разходи с малко над 21%. Най-активно те промотират своите OLED телевизори.
Очакванията са, че двете компании ще продължат да покачват разходите си за реклама и през настоящата година.