Регулации
544
Продажбите на Ford в Китай падат
Компанията ще преосмисли стратегията си в азиатската държава
424
~ 1 мин. четене
Продажбите на автомобилния гигант Ford в Китай са паднали с 6% през първите 11 месеца на годината спрямо същия период на 2016 г. Според информация на компанията през отчетения период са били пласирани 1.06 млн. автомобила.
Продажбите на Ford в Китай изостават от конкурентите на световния автомобилен пазар тази година, пише Reuters. Производителят на автомобили сега иска да преосмисли стратегията си за възстановяване на растежа в азиатската държава при новия изпълнителен директор Джим Хакет.
Прегледът на китайските операции вероятно ще се фокусира върху сегменти като електрическите коли и електрическите търговски микробуси, тъй като Китай поощрява прочистването на замърсените и претоварените градски центрове.
Ford иска да пусне нови автомобили за Китай и планира да експериментира с по-тясно партньорство с китайския гигант при електронната търговия Alibaba. Идеята е през платформата да се продават директно автомобили на американската компания.
Продажбите на Ford в Китай изостават от конкурентите на световния автомобилен пазар тази година, пише Reuters. Производителят на автомобили сега иска да преосмисли стратегията си за възстановяване на растежа в азиатската държава при новия изпълнителен директор Джим Хакет.
Прегледът на китайските операции вероятно ще се фокусира върху сегменти като електрическите коли и електрическите търговски микробуси, тъй като Китай поощрява прочистването на замърсените и претоварените градски центрове.
Ford иска да пусне нови автомобили за Китай и планира да експериментира с по-тясно партньорство с китайския гигант при електронната търговия Alibaba. Идеята е през платформата да се продават директно автомобили на американската компания.