Русия с авангардно туристическо лого

Резултатът – един модерен прочит на съвременна Русия

Русия, най-голямата страна в света по площ, е описана в големия туристически справочник Fodor така:"Великолепието на царете, бруталността на съветския режим, литературните шедьоври на руската душа и куполите на катедралите, завладяват въображението на поколения пътешественици. Сега Русия скъсва със съветското си минало и се създава отново. Дворците, катедралите и статуите все още са там. Но днес Русия е цинична и пълна с контрасти. Съвременните художествени галерии заменят съветските фабрики в много градове и ожесточеният капитализъм създава диво богатите.“

В Москва днес живеят повече милиардери, отколкото където и да е другаде. Ресторантите, нощните клубове и магазините са на световно ниво. В новата Русия изглежда, че всичко е възможно. Включително създаването на нова туристическа марка. През 2015 г. Федералната агенция за туризъм на Руската федерация и Асоциацията на търговските дружества в Русия стартираха конкурс, който привлече 480 кандидати. Комисия избра десет от тях за публично гласуване и първите трима стигнаха до последния кръг. Окончателният подбор бе разкрит през ноември миналата година, а печелившото предложение бе проектирано от Владимир Лиганов, Иля Лазученков, Егор Мъник, Денис Шлесбърг и Еркен Кагаров.

Резултатът – един модерен прочит на съвременна Русия. Избягвайки повечето възможни клишета, логото се основава на сравнително по-малко известен художествен израз от руската история, Suprematism, за да изготви силно стилизирана версия на географския район на страната.









Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Русия | туристическо лого

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини