Регулации
544
Walmart разширява доставките си в директен сблъсък с Amazon
Услугата, която сега е достъпна само в 6 обекта, ще се разшири до 100 магазина
1252
~ 1 мин. четене
Walmart разширява своята услуга за доставка на хранителни стоки в САЩ тази година, съобщиха от компанията.
Услугата, която предлага еднодневна доставка само за три часа, ще бъде разширена от шест района в САЩ до повече от 100, като в крайна сметка ще достигне до повече от 40% от домакинствата в страната до края на годината, пише "Бизнесинсайдър".
Доставката ще се плаща по фиксирана такса от 9,95 долара, като ще се изисква минимална поръчка на стойност 30 долара.
Най-голямата верига супермаркети планира да използва свои собствени служители, които да избират и опаковат поръчките за доставка в повече от 800 магазина. Търговецът ще работи съвместно с Uber и други компании за доставка, за да транспортират хранителните стоки до прага на клиентите.
"Ние искаме да напредваме бързо, за да спестим времето на нашите клиенти", заяви Том Уорд, вицепрезидент на цифровите операции на Walmart пред репортери.
Walmart навлиза агресивно на пазара за доставки на хранителни стоки, само месец след като Amazon обяви, че ще започне да предлага на членовете на услугата си Prime безплатна двучасова доставка от веригата Whole Foods, която онлайн търговецът придоби миналата година в сделка за 13,7 милиарда долара.
Други две търговски вериги - Target и Kroger, също разширяват своите услуги за доставка на хранителни стоки. Target съобщи по-рано тази година, че планира да предложи еднодневна доставка на хранителни стоки в половината от своите 1800 магазина, използвайки Shipt, която наскоро е придобила.
Kroger обяви в понеделник, че разширява своите доставки до 500 допълнителни магазина - от близо 900 магазина, където се предлага в момента - чрез партньорството си с Instacart.
Услугата, която предлага еднодневна доставка само за три часа, ще бъде разширена от шест района в САЩ до повече от 100, като в крайна сметка ще достигне до повече от 40% от домакинствата в страната до края на годината, пише "Бизнесинсайдър".
Доставката ще се плаща по фиксирана такса от 9,95 долара, като ще се изисква минимална поръчка на стойност 30 долара.
Най-голямата верига супермаркети планира да използва свои собствени служители, които да избират и опаковат поръчките за доставка в повече от 800 магазина. Търговецът ще работи съвместно с Uber и други компании за доставка, за да транспортират хранителните стоки до прага на клиентите.
"Ние искаме да напредваме бързо, за да спестим времето на нашите клиенти", заяви Том Уорд, вицепрезидент на цифровите операции на Walmart пред репортери.
Walmart навлиза агресивно на пазара за доставки на хранителни стоки, само месец след като Amazon обяви, че ще започне да предлага на членовете на услугата си Prime безплатна двучасова доставка от веригата Whole Foods, която онлайн търговецът придоби миналата година в сделка за 13,7 милиарда долара.
Други две търговски вериги - Target и Kroger, също разширяват своите услуги за доставка на хранителни стоки. Target съобщи по-рано тази година, че планира да предложи еднодневна доставка на хранителни стоки в половината от своите 1800 магазина, използвайки Shipt, която наскоро е придобила.
Kroger обяви в понеделник, че разширява своите доставки до 500 допълнителни магазина - от близо 900 магазина, където се предлага в момента - чрез партньорството си с Instacart.