Продажба на усещания и желания за успешен туризъм
Според Томислав Дончев това е формулата за успех в сектора
За постигането на успехи в туризма България трябва да се научи да продава усещания, символи, желания и мечти. Това каза министърът по управление на средствата от ЕС Томислав Дончев, който участва в Кюстендил в конференция за въвеждане на интегрирани системи за управление в сферата на туризма.
По думите на българския туризъм му липсват услугите с добавена стойност.
„Ние имаме голям потенциал в сферата на културния, екологичния и на опознавателния туризъм. Инвестициите чрез европейските фондове могат да бъдат в инфраструктурата и социализация на всички туристически атракции”, посочи Дончев.
Той посочи, че в европрограмата „Регионално развитие” има ресурс в размер на 387 000 000 лв., от които три четвърти е договорен с проекти.
По думите му най-изостанала в България е ВиК инфраструктурата. В сектора не са правени инвестиции от 70 години.