Twitter печели повече от Facebook
Безспорен лидер на пазара на мобилна реклама остава Google
Надпреварата за приходи между двете най-популярни социални мрежи в света - Twitter и Facebook ще бъде спечелена от микроблогърската услуга. Очакванията са през тази година Twitter да реализира 129,7 млн. долара от социална реклама, докато конкурентът му Facebook ще отчете 72,7 млн. долара приходи от тази дейност. Данните на eMarketer, цитирани от TechNews, са за американския пазар.
В края на 2014 г. обаче ситуацията ще се промени и приходите на Facebook ще достигнат 629,4 млн. долара, докато тези на Twitter ще са 444 млн. щатски долара. Пазарът в САЩ се очаква да достигне 12 млрд. долара през 2016 г.
Безспорен лидер в сегмента на мобилната реклама е Google, който държи 56% от продажбите. В момента Twitter има превъзходство над Facebook, тъй като социалната мрежа дълго време се бавеше с усвояване на пазара за мобилна реклама. В близко бъдеще обаче Facebook ще бележи стабилен ръст в сегмента.