Alibaba с $1 млрд. оборот за минута на 11.11

Гигантът в онлайн търговията обаче се сблъсква с нови предизвикателства тази година

Снимка: БТА
Гигантът в онлайн търговията Alibaba започна силно разпродажбата си в Китай по случай 11.11 – „Денят на самотните сърца“ и едновременно с това „Световен шопинг фестивал“. Само за минута и 25 секунди компанията е генерирала оборот от 1 млрд. долара, пише CNN.

Обикновено 11.11 успява да надмине по продажби „Черния петък“ и „Киберпонеделника“ взети заедно. Сегашният „Ден на самотните сърца“ обаче идва в момент, когато китайската икономика се забавя, в сектора с търговията на дребно има нови конкуренти, а търговската война между Пекин и Вашингтон продължава. Alibaba понижи своята прогноза за годишната си печалба с 6% по-рано този месец.

Business Insider посочва, че за по-малко от 10 минути китайската компания е изпреварила най-големия пазарен ден на Amazon през годината. За това време Alibaba е генерирала продажби на стойност над 4.68 млрд. долара. След 20 минути пък сумата е била 6.5 млрд. долара. През 2017 г. продажбите на Alibaba в "Деня на самотните сърца" надхвърлиха 25 млрд. долара.




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: търговия | продажби | отстъпки | онлайн продажби | Alibaba | намаления | Черен петък | Алибаба | Ден на самотните сърца

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини