Българските "защитници на пътниците" стъпват и на азиатския пазар

ClaimCompass сключи партньорство с airConcur в Китай

Българската компания ClaimCompass, която помага на ощетени пътници да получават своите обезщетения, стъпва в Азия чрез партньорство с airConcur. Платформата ще подпомогне популяризирането на Европейския Регламент ЕС261 в Азия, докато българската компания ще предостави услугата по събирането и изплащането на обезщетенията с помощта на софтуерните си решения и натрупаната експертиза в бранша.

“Трафикът на самолетните пътници между Европа и Азия продължава да расте. Въпреки това, голяма част от пасажерите все още не са наясно какви са правата им в случай на закъснял или отменен полет” споделя изпълнителния директор на airConcur, Дийн Ву.

За „защитниците на пътуващите“ ви разказахме в интервю в края на миналата година, а услугата вече се предлага на 13 езика (дори и на китайски!). През 2017 г. ClaimCompass е избрана за „Най-добър стартъп в начален етап“ на церемонията Central European Startup Awards (CESAwards).  Компанията е част и от предприемачите на глобалната мрежа Endeavor, а до момента платформата е използвана от над 15 хил. души.

“В момента работим активно по привличането на нови партньори, които да ни помогнат да стигнем до още по-голям брой пътници нуждаещи се от съдействие в случай на закъснял или отменен полет” споделя Иво Атанасов, Мениджър Ключови Партньорства в ClaimCompass.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: полети | обезщетения | авиокомпании | Endeavor | ClaimCompass

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини