Burberry спира изгарянето на непродадени стоки и употребата на естествена кожа

„Модерният лукс означава да бъдеш отговорен към обществото и околната среда“, казва Марко Гобети

Британският производител на луксозни стоки Burberry обяви, че ще спре практиката на изгаряне на непродадени стоки, съобщава BBC. Модният бранд също заяви, че се отказва от използването на естествена кожа в своите колекции и ще преработи наличните изделия от кожа. 

През юли отчетът на най-луксозната британска марка показа, че Burberry е унищожила непродадени дрехи, аксесоари и парфюми на стойност 28.6 млн. паунда през 2017 г., за да защити своя бранд. Това е начинът на много световни компании да защитят името и имиджа да горят продуктите си, за да не се препродават на по-ниски цени или крадат неизползваните неща.

Тези съобщения предизвикаха гнева на природозащитниците и марката трябваше да докаже, че Burberry ще бъде отговорна към проблема. Така британската компания заяви, че вече е въвела практиката на повторна употреба, ремонт или преработка на непродадени стоки. Търговецът на дребно сключи споразумение с Elvis & Kresse, благодарение на което през следващите пет години ще бъдат преработени и използвани 120 тона кожени изделия за производството на нови продукти.

Burberry създаде и изследователска група, която ще разработва нови екологични материали.

„Модерният лукс означава да бъдеш отговорен към обществото и околната среда“, каза главният изпълнителен директор на Burberry Марко Гобети. „Тази вяра е основна за нас в Burberry и е ключът към нашия дългосрочен успех. Ние се ангажираме да прилагаме същото творчество във всички звена на Burberry“, допълни той. 



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: марка | употреба | естествена кожа | Burberry | изгаряне дрехи | британска компания