Facebook преработи и опрости Messenger

Предстоящите функции ще включват "Dark Mode" - интерфейс, който намалява ярките отблясъци на телефона на потребителя

Приложението Messenger на Facebook се връща към основите си с нов опростен дизайн.

Компанията обяви промяна на оформлението, наречена "Messenger 4", с надеждата да повиши удовлетворението на потребителите. Стан Чудовски, вицепрезидент на Facebook Messenger, направи съобщението в публикация в блога на компанията, в която разказва за опростения дизайн.

Чудовски заяви, че оформлението "обръща фокуса върху съобщенията и свързването".

Според проучване, проведено от Messenger, 71% от участниците заявяват, че простотата е "основен приоритет" за потребителския интерфейс. Приложението за преработени съобщения съкрати предишното оформление на 9 раздела до 3 раздела - "Чатове", "Хора" и "Открий".

Със съдействието на по-опростеното оформление Facebook въведе функция "color gradient", способна да персонализира цвета на чат-мехурчетата, за да отрази "настроението или темата за разговор" на потребителя, пише Чудовски.

През септември Facebook съобщи в блога си, че компанията е достигнала 300 милиона активни потребители на Facebook Stories и Messenger Stories. Приложението Messenger на компанията доминира над по-малки платформи като Snapchat, които през август съобщиха за 188 милиона активни потребители.

Facebook е критикувана поради опасения за неприкосновеността на личния живот и изтичането на данните на потребители. През септември компанията обяви, че е претърпяла атака, която засегна около 29 милиона потребители. Тя обаче не е засегнала приложението Messenger.

Чудовски пое ръководството на приложението, след като предишният му ръководител Дейвид Маркъс се оттегли през май. Седмица преди оставката му Маркъс обяви плана за редизайн на Messenger.

Според Чудовски "Messenger 4" ще бъде пуснат на "фази", което ще позволи на потребителите да се приспособят към актуализациите. 

Предстоящите функции ще включват "Dark Mode" - интерфейс, който намалява ярките отблясъци на телефона на потребителя.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: facebook | дизайн | Messenger

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини