Хипермаркети EDEA получиха награда за бизнес дебют

„ЕДЕА Ритейл“ АД бе отличена в годишните награди на b2b Media

На снимката (от ляво на дясно) Свилен Александров – директор бизнес развитие на "ЕДЕА Ритейл" АД, Даниела Асенова – маркетинг директор, Надежда Ванева и Юлиян Ефтимов - 3CON, обслужваща комуникационна агенция
На снимката (от ляво на дясно) Свилен Александров – директор бизнес развитие на "ЕДЕА Ритейл" АД, Даниела Асенова – маркетинг директор, Надежда Ванева и Юлиян Ефтимов - 3CON, обслужваща комуникационна агенция
Хипермаркети EDEA получиха награда за бизнес дебют. Това се случи в петък, 8 юни, по време на годишната церемония за връчване на наградите на b2b Media. Събитието събра над 200 представители на бизнеса, медиите и държавните институции.

„За нас е чест и привилегия да бъдем удостоени с тази награда. Не беше никак лесно да осъществим този проект и той да не е в София, а в Русе, да създадем нови 120 работни места в града и да отворим вратите на най-иновативния хипермаркет в България“, заяви Свилен Александров, директор бизнес развитие на „ЕДЕА Ритейл“ АД. „Тази награда показва, че усилията ни са оправдани и че една българска инвестиция е възможна с много труд. Благодаря на целия екип на EDEA за успеха, който постигаме, защото това е само началото“, добави той.

Марката EDEA е създадена преди две години като резултат на дългогодишни проучвания. Целта е всички клиенти да бъдат удовлетворени от разнообразния подбор на продукти. EDEA предлага голям избор от различни видове стоки, както и в широк ценови диапазон.

Пекарна, приготвена на място храна с нискотемпературни технологии и витрини за зреене на месо – това са три от иновативните решения, които могат да бъдат открити в първия обект на веригата в Русе. За първи път в цяла Северна България клиентът в магазина има възможност да проследи целия процес по приготвяне на хляб. В пекарната на „ЕДЕА“ клиентите могат да избират между 13 вида хляб – всеки с различни съставки – както и да наблюдават всеки етап от месенето до изваждането на готовия продукт. Шоков охладител и нискотемпературното готвене, транжорна и аквариум са другите нови решения на българската марка. След откриването на първия голям хипермаркет в Мол Русе, към семейството на EDEA се присъединиха два магазина в Шумен и един в Разград.

Социалната инициатива „Здравословно и вкусно“, подкрепена от EDEA, също бе отличена с награда в категорията „Иновация в маркетинга и ПР сферата“. Инициативата, която бе организирана от кампанията „Здравето има значение“ в партньорство с Българо-Румънски детски фонд и издателство „Вдъхновения“, отбеляза 19 май – европейския ден за борба със затлъстяването с голям празник в центъра на Русе.

Четвъртото издание на конкурса b2b Media Annual Awards отличи най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните пространства, както и социално - отговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати. Отличията в над 20 категории си поделиха компании с иновативни, креативни и социално-отговорни проекти от различни сектори у нас. Задно с връчването на Годишните награди медийната група b2b Media отбеляза своя 10-ти юбилей на специално събитие в Софийската Филхармония.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: хипермаркет | ЕДЕА | Edea | награда за дебют

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини