Лични финанси
376
H&M закрива една от марките си
Компанията обаче все още вижда голям потенциал в някои малки независими марки
6844
~ 1 мин. четене
H&M, вторият по големина търговец на дребно в света, обяви във вторник, че ще закрие независимата си марка Cheap Monday до края на юни 2019 г.
"Cheap Monday има традиционен бизнес модел за търговия на едро, който беше изправен пред големи предизвикателства, дължащи се на промяната в бранша", обяви H&M в свое изявление.
"Имаше негативна тенденция в продажбите и печалбите на Cheap Monday от дълго време. Групата H&M възнамерява да закрие Cheap Monday", се казва още в изявлението.
H&M каза обаче, че има голям потенциал за всички останали по-малки независими марки, които включват COS и Other Stories.
"Cheap Monday има традиционен бизнес модел за търговия на едро, който беше изправен пред големи предизвикателства, дължащи се на промяната в бранша", обяви H&M в свое изявление.
"Имаше негативна тенденция в продажбите и печалбите на Cheap Monday от дълго време. Групата H&M възнамерява да закрие Cheap Monday", се казва още в изявлението.
H&M каза обаче, че има голям потенциал за всички останали по-малки независими марки, които включват COS и Other Stories.