„МЕТРО” вече предлага 52 вида български мед
Компанията представи най-успешните малки български производители, с които си партнира
„МЕТРО България” днес представи обновения си щанд за мед, на който купувачите ще могат да избират между 58 различни вида 100% чист мед. 52 от тези видове са български. Ходът е част от проекта на компанията „Аз подкрепям българските производители! Подкрепи ги и ти”, който тя реализира с Министерството на земеделието, храните и горите. На представянето присъства както главният изпълнителен директор на „МЕТРО” Атила Йенисен, така и земеделският министър Румен Порожанов.
„От две години разработваме програмата „Отгледано с грижа в България”, за да можем да подкрепяме българските производители в създаването на продукти, които запазват автентичния български вкус. Днес съм много щастлив, че програмата се развива устойчиво и в нея участват 300 български земеделски производители с над 500 продукта”, каза Йенисен.
Той подчерта, че „МЕТРО” ще продължи да подкрепя производителите на мед от планината Странджа и така проектът за подкрепа на българските производители ще достигне съвсем ново ниво. „Ако се конкурираме в това да подкрепяме местните производители и фермери, това ще е най-полезната конкуренция за тази страна”, заключи изпълнителният директор на търговската верига.
Обновеният щанд с мед предлага 13 разновидности монофлорен мед, 4 вида от които от акация, 1 от кориандър, 1 от лавандула, 4 от липа, 2 вида манов мед и 1 от мента. Осигурени са и 30 вида полифлорен мед.
След представянето на обновения щанд с мед на земеделския министър бяха представени някои водещи български компании от няколко основни сектора – мед, зеленчуци, млечни продукти, вино и бира. Порожанов дегустира водещите продукти на фирмите и ги информира за различните програми, които министерството му подготвя за насърчаване на малките компании.
Министърът на земеделието обясни, че дългогодишното партньорство между „МЕТРО” и българските производители е много полезно от една страна, защото купувачите получават качествени родни продукти, а от друга, защото самите малки компании получават помощ как да представят и продават продуктите си по възможно най-добрия начин.