Най-продаваните марки коли през първите 10 месеца на 2018 г.

Най-голям ръст на продажбите през този период отчита Mitsubishi

Снимка: Pixabay
Най-продаваната марка автомобил в света от началото на годината до октомври продължава да бъде Toyota, сочат резултатите за продажбите от първите 10 месеца на годината. През този период японската компания е реализирала 7 330 000 продажби на нови коли на световните пазари, или с 2,1% повече спрямо същия период на 2017 г. 

Второто място е за Volkswagen с 5 780 000 продадени нови коли и ръст от 2,2% спрямо миналата година. На трета позиция се нарежда Ford с 4 620 000 продадени автомобила. Американската компания обаче отчита спад в продажбите спрямо същия период на 2017 г. с 8,5%, пише AutoMedia.bg.

В топ 10 се нареждат още Nissan (4 160 000 продадени нови коли), Honda (4 130 000), Hyundai (3 700 000), Chevrolet (3 390 000), Kia (2 400 000), Mercedes-Benz (2 140 000) и на десето място е Renault (2 130 000). 

Най-голям ръст в продажбите от 1 януари до 31 октомври отчита японската марка Mitsubishi, която не попада в топ 10. Компанията отчита 22% ръст през първите 10 месеца на годината, а след нея се нарежда Lada с 20,1% ръст.

Стабилен ръст се наблюдава и при китайските компании Geely (+20%) BYD (+19,8%), както и испанският производител Fiat, чийто продажби са нараснали със 17,4%. 


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: класация | 2018 | най-продавани марки коли

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини