БДЖ прекрати повторно търга за ремонт на локомотиви за 4 млн. лв.

Причината е в това, че е допусната само една оферта, което може да не е изгодно за „Пътнически превози“

Новоизбраният шеф на „БДЖ-Пътнически превози“ инж. Христо Иванов спря търга за ремонт и поддръжка на електрически локомотиви на стойност малко над 4 млн. лв., шест дни след повторното му пускане. Причината за решението е, че в обществената поръчка е допусната офертата само на един кандидат, което е основание „този договор да не бъде изгоден и да не защитава в цялост интересите на „БДЖ-Пътнически превози“. В процедурата са участвали три фирми - "ЖП Тракция", "Електропутере Вефеу" и "ТБД - Товарни превози", като само първата има "подходяща оферта".

Това се случва за втори път, а първият път поръчката бе спряна от вече бившият шеф Пламен Пешаров. Тогава причината бе, че търгът „ще се отрази негативно на медийния образ на БДЖ“, припомня OffNews.  След публикуването на решението компанията „ЖП Тракция“ го обжалва във Върховния административен съд (ВАС) и спечели делото. 

Процедурата е за „Извършване на планова техническа поддръжка (ТП, МПР и ГПР) и извънпланова техническа поддръжка (РН) на електрически локомотиви серия 46200 и електрически локомотиви 44001 и 44002, собственост на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД за тригодишен период” и е открита за първи път на 12 февруари 2018 г.



Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: БДЖ | обществена поръчка | Пътнически превози | Христо Иванов | ремонт на локомотиви

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини