Пътниците на Turkish Airlines ще избират предварително менюто си за самолета

Те могат да го направят в период от 1 седмица до 48 часа преди техния полет

15:17 20.09.2018

Авиокомпанията Turkish Airlines въвежда допълнителни удобства за пътниците в бизнес класа, предлагайки им възможност за избор на меню преди да се качат в самолета. Клиентите на компанията ще могат да разгледат различните варианти и да направят своя избор чрез мобилното приложение или уеб страницата на превозвача в период от 1 седмица до 48 часа преди техния полет. 

От новата услуга ще могат да се възползват всички пътуващи в бизнес класа от Истанбул до някоя от следните дестинации: Атланта, Банкок, Пекин, Богота, Бостън, Кейптаун, Чикаго, Гуанджоу, Ханой, Хавана, Хошимин, Хонг Конг, Хюстън, Джакарта, Йоханесбург, Куала Лумпур, Лос Анджелис, Манила, Маями, Монреал, Ню Йорк, Пукет, Порт Луи, Сан Франциско, Сао Пауло, Сеул, Шанхай, Сингапур, Тайпе, Токио, Торонто, Вашингтон, Каракас, Панама, Мадагаскар, Дърбан, Мапуто и Буенос Айрес.


Допълнително, бизнес пътниците на някои полети на Turkish Airlines вече ще имат възможността да получат ястията си във всеки момент от своя полет. Тази концепция, прилагана от много малко авиокомпании в света, ще направи услугите на превозвача още по-персонализирани и ще позволи на пасажерите да планират времето си на борда спрямо своите лични нужди и желания. 

От услугата могат да се възползват всички пътници в бизнес класа на нощните междуконтинентални полети на Turkish Airlines, излитащи или кацащи в Истанбул., съобщават от компанията.




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: самолет | храна | полети | пътници | услуги | избор | Turkish Airlines | меню | бизнес класа

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини