AliExpress стартира европейската си офанзива с физически магазин в Испания

Страната е третият по големина пазар за китайския гигант и портал към Стария континент

Снимка: БТА
Alibaba се готви да пусне физически магазин в Испания този уикенд, където да излага стоки на търговците за продажба на дребно. Пространството ще отвори врати в неделя, 25 август, в Мадрид, за да разгърне в още по-голяма степен своя трети по големина пазар, пише сайтът Tamebay. 

„Испания е ключова страна за Alibaba Group”, казва Рубен Баутиста, оперативен директор на AliExpress за Испания и Португалия, добавяйки, че тамошните клиенти са силно ангажирани към бранда.  

Онлайн магазина AliExpress е собственост на Alibaba Group. След САЩ и Русия, Испания е най-големият пазар за платформата. Нещо повече, той се счита като портал към останалите страни в Европа. 

Испанските търговци, които пласират стоката си в Aliababa, са и най-голямата група продавачи в екосистемата на китайския гигант. Това още веднъж обуславя решението да се избере точно тази държава като канал за привличане на още повече клиенти на азиатския е-магазин. 

Ходът бележи и потапянето на Alibaba в света на многоканалната търговия. През последните две години Мадрид се превърна в място с множество Pop-up магазини и почвата явно се оказва плодородна. Тази стратегия може би ще е успешна за китайския играч да разшири присъствието си извън границите на собствената си страна. 


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: европа | Испания | Мадрид | магазин | експанзия | Alibaba | физически магазин | AliExpress

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини