Европейците все повече предпочитат безалкохолната бира

Именно затова групата на HEINEKEN вече предлага над 40 различни вида бира и радлери с 0% алкохол

Над 60% от европейците споделят, че предпочитат безалкохолната бира. 84% от европейците пият алкохол умерено или се опитват да намалят консумацията му, а новите поколения като милениалите сериозно следят консумацията си и я ограничават. Това сочат проучванията на HEINEKEN и именно затова пивоварната компания вече предлага над 40 различни вида бира и радлери с 0% съдържание на алкохол.

Производителят също така е установил, че при 68% от европейците ниското съдържание на калории е основен приоритет, а над 70% предпочитат продуктите без добавена захар. Всички тези предпочитания на потребителите, както и повечето поводи, в които може да се консумира безалкохолна бира (по време на обяд, след фитнес или като отговорна алтернатива за шофьори), са само част от причините за отчетеното нарастване с 5.9% на продажбите на бира и сайдери с по-малко алкохол от 0.5% в световен мащаб.



Като част от семейството на HEINEKEN, „Загорка” е обединила безалкохолните си продукти в портфолио, което цели да отговаря по-точно на нуждите и вкусовете на потребителите. Zero Zone е поредната стъпка, затвърждаваща дългогодишните усилия на компанията да подкрепя отговорната консумация и е отговор на нарастващата тенденция за стремеж към по-здравословен и балансиран начин на живот. Чрез платформата Zero Zone, компанията надгражда развитието на безалкохолната категория с по-концентрирана комуникация, подходящо позициониране и повече активации на местата за продажба. Този нов и интегриран подход постави фокус върху безалкохолните бири и радлери от портфолиото на компанията и допринесе за развитието на категорията и отличаването на компанията на пазара.

Считана от клиентите за една от най-иновативните компании в сектора, „Загорка”, е първата компания, която предлага безалкохолна бира на българския пазар. „Загорка 0.0%” е най-продаваната в категорията си в България, а „Ариана Радлер” е първият радлер на пазара, както като алкохолно, така и като безалкохолно предложение. Heineken 0.0% пък е безалкохолна бира с безкомпромисните характеристики на Heineken – произведена от 100% натурални съставки и уникалната Heineken A-Yeast мая. Важен акцент е, че пивото запазва страхотния бирен вкус на Heineken, но без съдържанието на алкохол.

„Загорка 0.0%” - популярната безалкохолна лагер бира, произведена от изцяло натурални съставки и без консерванти и Ариана Радлер 0.0%, която включва вкусовете лимон, малина, , както и новите два вкуса тъмен лимон, портокал и грейпфрут.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: захар | бира | Heineken | безалкохолни напитки | Загорка | бирена мая | Ариана

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини