Facebook пуска инструмент за изтриване на историята на сърфиране

Той се нарича Celar History и ще стартира до края на 2019 г.

Снимка: Pixabay
Facebook ще представи инструмент, който да позволи на потребителите да изчистят историята си на сърфиране. Той се нарича „Clear History” и се очаква да бъде пуснат по-късно през годината, предава Reuters. Опцията ще даде възможност на човек да премахне данните за себе си от външни уебсайтове и приложения на трети страни. 

Това ще рефлектира върху способността на компанията да таргетитра реклами към ползвателите на социалната мрежа, каза главният финансов директор на Facebook Дейвид Венер на конференция във вторник.

През последните година-две най-голямата социална мрежа е подложена на остри критики заради начина, по който оперира с данните на потребителите. В началото на 2018 г. Facebook бе замесена в скандала с Cambridge Analityca, а месеци по-късно бе ударена и от хакери. 

През миналата година Facebook обяви планове за продукт „Clear History“, но техническите предизвикателства забавиха неговото прилагане.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: facebook | реклама | данни | инструмент | Clear History | история на сърфирането | таргетирана

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини