Най-широко известните VR устройства като HTC Vive или Oculus на Facebook досега влизаха в новините само с потребителски приложения, но с цена от 5 995 долара за устройството на Varjo, компанията залага на индустриални цели в архитектурата, инженеринга и строителството.
"Има милиони архитекти или инженери, които работят по архитектурни проекти и след като започнат да използват VR ежедневно, тогава очакваме обеми и намаляване на разходите", заяви Нико Ейден, основател и главен изпълнителен директор на Varjo.
Varjo си сътрудничи с партньори, включително Airbus, Audi, Saab, Volkswagen и Volvo в разработването на VR-1, който стартира в 34 страни във вторник.
Varjo, която е набрала около 45 милиона долара от инвеститори като Atomico и EQT Ventures, твърди, че новия шлем има резолюция от повече от 60 пиксела на градус, повече от 20 пъти по-висока от който и да е друга VR шлем.
„Устройството на Varjo бележи важен момент за VR индустрията заради невероятно високата резолюция, която предлага. То има потенциал да предложи най-реалистичната виртуална реалност досега - равняваща се на резолюцията на човешкото око”, каза Бен Ууд, ръководител на изследователската компания CCS Insight, базирана в Обединеното кралство.
Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.
Етикети:
56 организации призоваха Сачева да не отлага Закона за социалните услуги
Правителството иска да си купи нов самолет
Борисов представи АЕЦ „Белене“ пред американците
Хората не усещат ръста на минималната пенсия, но той изкривява цялата система
Фирми от всички сектори ще търсят нови служители в началото на 2020 г.