Furla остава семеен бизнес въпреки инвеститорския интерес

Компанията не смята да търси купувачи

Италианският производител на чанти Furla планира да продължи като семеен бизнес, въпреки огромния италиански и чуждестранен инвеститорски интерес, заяви председателят и най-големият акционер в компанията за „Ройтерс“.

Фамилия Furlanetto, която е основала марката преди почти един век и все още притежава изцяло компанията, успя да удвои приходите през последните четири години до 513 млн. евро през 2018 г. с ръст от 5.2% при постоянни валутни курсове.

„Силно ухажвани сме и без съмнение това е удовлетворяващо: има важни имена, те ни предлагат много пари. Но в момента идеята е да продължим, както до момента“, заяви Джована Фурлането в интервю.

Няколко италиански фирми за луксозни стоки и модни брандове, включително Gucci, Loro Piana и Bulgari, бяха обект на интерес на чуждестранни купувачи през последните години, което подчертава предизвикателствата преди независимите, често семейни групи в конкуренцията им с големите конгломерати.

Furla, известна с изчистените си модели, натрупа успех заради все по-големия интерес към по-достъпни луксозни стоки в Европа и извън континента, докато по-големите брандове се борят с по-слабо търсене на луксозните си аксесоари.

Компанията от години обмисля възможността за вписване на борсата, за да финансира растежа си, но Фурлането казва, че това не е спешно.„Целта ни е здравословен органичен растеж“, обяснява тя. „Листването на компанията е вариант, но със сигурност не е спешно“, добавяйки, че няма признаци членовете на семейство, които притежават миноритарни дялове, да искат да ги продават.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: борса | чанти | бранд | Furla

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини