Иновациите са силата на „Престиж“

Снимка: Престиж
"Престиж" е компания, която се стреми към иновации и съвършенство във всичко, което прави – в научноизследователската и развойната дейност, в производството, в контрола на качеството, в проучването на пазара и тълкуването на потребителските нужди.

Развойната дейност и разработването на иновации има водещо място и е ключ към успеха. За да е пред конкурентите си, ПРЕСТИЖ инвестира в създаването на R&D, микробиологична и физико-химична лаборатория, в които висококвалифицирани специалисти подготвят и тестват своите иновативни продукти. Преднина дава и партньорството с лидери в областта на здравето, хранителните добавки и суровините за производство на храни, както и с водещи технолози от целия свят.

През годините компанията получава редица награди за високото качество на своите продукти и иновации. В края на 2018 г. международно жури от водещи лидери в хранително-вкусовата индустрия отличи една от последните иновации на компанията - ПРЕСТИЖ WELLNESS, сандвич бисквити с пробиотик, част от серията бисквити ПРЕСТИЖ WELLNESS, като „Best Snack Product“ в рамките на наградите за иновации на световното изложение YUMMEX MIDDLE EAST 2018 в Дубай, ОАЕ. Българският продукт с крем пробиотик на ПРЕСТИЖ е победителят в съревнованието с над 300 изложители от 40 страни по целия свят.

Текстът е част от книгата "Успешните компании 3.0".


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: успешните компании | Престиж

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини