L'Oreal пусна на пазара над 8000 нови продукта през 2018 г.

Програмата "Споделяме красотата с всички" цели пълна трансформация на компанията към по-отговорен и устойчив бизнес модел

Снимка: Economic.bg
Лидерът в индустрията за красота L'Oreal е пуснал над 8000 нови продукта на пазара през 2018 г. и е успял да намали емисиите на CO2 от своите заводи и дистрибуторски центрове със 77% в сравнение с 2005 г. Това обявиха от компанията по време на събитие в София днес. Всички централи и дистрибуторски центрове на компанията са достигнали 0% отпадъци за депониране, тъй като се използват повторно, рециклират се или се възстановяват.

79% от продуктите, представени през 2018 г. от L'Oreal, са с подобрен социален или екологичен профил. Целта на козметичната компания е до 2020 г. процентът да достигне 100. Комплексната програма "Споделяме красотата с всички" цели пълна трансформация на компанията към по-отговорен и устойчив бизнес модел. 

В партньорство с dm България през 2018 г. L'Oreal стартира инициативата "Капачки за усмивки", която цели да образова българите за важността от рециклирането на пластмаса и да събере средства в подкрепа на местната детска болница "Проф. Иван Митев". Във всички 78 магазина на dm в страната бяха поставени специални кутии за пластмасови капачки. Досега са събрани над 13 тона, като инициативата продължава и през тази година.

Другите два много важни социално отговорни проекта на L'Oreal в България са Citizen Day и програмата "За жените в науката", които стартираха у нас пред 2010 г. Програмата "За жените в науката", създадена през 1998 г. в партньорство с ЮНЕСКО, е най-успешният социално отговорен проект на L'Oreal в България. Тя отличава и насърчава жените учени, които чрез работата си допринасят за развитието на прогреса и науката. До момента 21 български са получили стипендии по програмата с общ размер над 100 000 евро. Срокът за кандидатстване в деветото издание на програмата е до 30 април.

Citizen day е програма, насочена към служителите на компанията. Тя позовлява на българският екип в един работен ден да покдрепи местна кауза, като например засаждане на дървета, почистване на публични места, обновяване на паркове, оказване на подкрепа на приемни семейства и деца, лишени от родителски грижи и други.

"L'Oreal е лидер в индустрията за красота от 1985 г. насам. Групата генерира продажби от 26,9 млрд. евро през 2018 г. и 7 млрд. продадени продукта по цял свят. Като лидер ние осъзнаваме, че носим отговорност да даваме пример не само при стандартите за красота, но и в устойчивостта. Ето защо през 2013 г. стартирахме нашата амбициозна устойчива програма „Споделяме красотата с всички“ и вече постигнахме голям напредък в тази насока. По-конкретно – намалихме емисиите на CO2 от нашите заводи и дистрибуторски центрове със 77% между 2005 г. и 2018 г. В същото време продукцията ни се увеличи с 38%. По този начин ние доказваме година след година, че е възможно да съчетаем растеж с намаляване на въздействието върху околната среда и се стремим да вдъхновяваме и други компании да последват нашия пример", коментира Ана Панайотович, мениджър на проекта "Споделяме красотата с всички" в L’Oreal.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: програма | козметика | LOreal | Капачки за усмивки | За жените в нуката

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини