Финтех
712
Louis Vuitton наема 1500 служители до 2 години
Заради голямото търсене на луксозни стоки в Китай
2471
~ 2 мин. четене
Марката Louis Vuitton на LVMH ще наеме още 1500 производствени служители във Франция до 2022 г., тъй като разширява производството, за да отговори на силното търсене на пазари като Китай.
Марката, която е най-големият двигател на приходите на LVMH, прави по-голямата част от своите чанти от кожа и плат в родния си пазар, където работят около 4300 души в 16 работилници за кожени изделия.
През следващите две до три години ще са необходими още до 1500 души, за да изпълнят фабриките пълния си капацитет, и ще бъдат открити още две фабрики, обяви Vuitton в четвъртък.
Компанията също така заяви, че може да добави още един обект до новооткрития си цех извън село Болье-Сюр-Лайон в Западна Франция - регион, който се е специализирал в производството на обувки, въпреки че индустрията отчита спад през последните десетилетия.
Марката по традиция наема местни хора и сама обучава персонал.
Подобно на конкурентите, включително Gucci на Kering, Vuitton е високо търсена с нарастващия апетит сред младите китайски потребители за маркови стоки.
Търсенето от тези клиенти се ускорява за Vuitton през второто тримесечие спрямо първите три месеца на годината, въпреки търговската война между Пекин и Вашингтон.
„Търсенето в Китай е изключително голямо“, каза главният изпълнителен директор на Vuitton Майкъл Бърк пред репортери в работилницата в Болию, където се правят чанти като модела за $2 970 „Lock Me“.
Vuitton има и три производствени площадки в Съединените щати, които обслужват американския пазар. Но марката не планира да премества каквото и да е производство в Китай или Азия, за да бъде по-близо до този огромен пул от продажби, каза Бърк.
„Защо да промените модел, който работи прекрасно?“, Каза той пред репортери, като добави, че азиатските клиенти не се интересуват от продукти, произведени в региона. Vuitton иска да заложи на марката “Made in France”.
Бърк също обяви, че марката има за цел да рециклира всички непродадени стоки, тъй като настройва производствения си процес, за да ограничи излишните запаси. Тя вече рециклира всички метални части и почти всички кожени изделия, добави той.
Марката, която е най-големият двигател на приходите на LVMH, прави по-голямата част от своите чанти от кожа и плат в родния си пазар, където работят около 4300 души в 16 работилници за кожени изделия.
През следващите две до три години ще са необходими още до 1500 души, за да изпълнят фабриките пълния си капацитет, и ще бъдат открити още две фабрики, обяви Vuitton в четвъртък.
Компанията също така заяви, че може да добави още един обект до новооткрития си цех извън село Болье-Сюр-Лайон в Западна Франция - регион, който се е специализирал в производството на обувки, въпреки че индустрията отчита спад през последните десетилетия.
Марката по традиция наема местни хора и сама обучава персонал.
Подобно на конкурентите, включително Gucci на Kering, Vuitton е високо търсена с нарастващия апетит сред младите китайски потребители за маркови стоки.
Търсенето от тези клиенти се ускорява за Vuitton през второто тримесечие спрямо първите три месеца на годината, въпреки търговската война между Пекин и Вашингтон.
„Търсенето в Китай е изключително голямо“, каза главният изпълнителен директор на Vuitton Майкъл Бърк пред репортери в работилницата в Болию, където се правят чанти като модела за $2 970 „Lock Me“.
Vuitton има и три производствени площадки в Съединените щати, които обслужват американския пазар. Но марката не планира да премества каквото и да е производство в Китай или Азия, за да бъде по-близо до този огромен пул от продажби, каза Бърк.
„Защо да промените модел, който работи прекрасно?“, Каза той пред репортери, като добави, че азиатските клиенти не се интересуват от продукти, произведени в региона. Vuitton иска да заложи на марката “Made in France”.
Бърк също обяви, че марката има за цел да рециклира всички непродадени стоки, тъй като настройва производствения си процес, за да ограничи излишните запаси. Тя вече рециклира всички метални части и почти всички кожени изделия, добави той.
Луксозните марки са под натиск от страна на потребителите и екологичните кампании заради зелените си данни, след като марки като британския Burberry разкриха, че понякога унищожават непродадени стоки, за да се опитат да запазят ексклузивен имидж.