Лоялността към iPhone се върна на нива от 2011 г.

Това сочи доклад на търгуващата със стари и нови устройства компания BankMyCell

Снимка: БТА
Лоялността на iPhone потребителите към бранда на Apple намалява, сочи доклад на компанията BankMyCell, изкупуваща стари и продаваща нови телефони. Статистиката им, събрана от 38 000 клиенти в периода от октомври 2018 г. насам, показва ръст на хората, предпочели да сменят марката с друга, става ясно от информация в CNET. 

Така например 26% от хората, върнали стар iPhone X, са посегнали към устройство на друг производител. За сравнение само 7.7% от потребителите на Galaxy S9 са преминали към iPhone, а 92.3% като цяло остават на Android устройства. 

Конкретно през юни 2019 г. 18% от продалите своя iPhone са преминали към Samsung. 

Използвайки данни от други компании, за да допълни собствените си констатации, BankMyCell каза, че лоялността към iPhone е най-ниската от 2011 г. насам. Сега тя е присъща за 73% от потребителите в сравнение с рекорда от 92% през 2017 година.

Kantar съобщи, че през тримесечието април-юни 2019 г. iOS устройствата представляват 36% от продажбите на телефони в САЩ, което е спад с 2.4% в сравнение със същия период на годишна база. За сметка на това продажбите на Android телефони са се увеличили с 2.5% до 61% от всички продажби.

Gartner съобщава за голяма спад на продажбите като цяло и прогнозира, че глобалните доставки ще намалеят с 68 млн. устройства през 2019 г.  


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: iPhone | смартфон | Android | потребители | телефони | iOS | лоялност

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини