Най-богатият човек в Азия ще партнира с Tiffany & Co
Империята на Мукеш Амбани ще добави в портфолиото си луксозни магазини за бижута в Ню Делхи и Мумбай
~ 1 мин.
Индийската Reliance Industries Ltd си партнира с емблематичния бранд за луксозни бижута от САЩ Tiffany & Co, за да отвори линия от магазини в страната, добавяйки още една голяма марка към нарастващото си портфолио.
Tiffany, популярна със своите годежни пръстени и сини кутии, планира да отвори магазини в Ню Делхи и Мумбай през втората половина на фискалните години 2019 и 2020 съответно, заяви компанията и добави, че растящата луксозна потребителска база на Индия предоставя уникална възможност, пише "Ню Йорк Таймс".
Reliance, която е собственост на най-богатия човек в Азия Мукеш Амбани и управлява конгломерат от компании в различни бизнес сфери, подсилва своите насочени към потребителите звена, като търговията на дребно и телекомуникациите, за да засили позицията им спрямо доминиращия си нефтен и газов бизнес.
Tiffany, популярна със своите годежни пръстени и сини кутии, планира да отвори магазини в Ню Делхи и Мумбай през втората половина на фискалните години 2019 и 2020 съответно, заяви компанията и добави, че растящата луксозна потребителска база на Индия предоставя уникална възможност, пише "Ню Йорк Таймс".
Reliance, която е собственост на най-богатия човек в Азия Мукеш Амбани и управлява конгломерат от компании в различни бизнес сфери, подсилва своите насочени към потребителите звена, като търговията на дребно и телекомуникациите, за да засили позицията им спрямо доминиращия си нефтен и газов бизнес.
Компанията купи британски търговец на дребно Hamleys по-рано тази година.
За Tiffany, известна със своите диамантени годежни пръстени и водещ магазин в Манхатън, станал популярен от филма с Одри Хепбърн "Закуска в тифани", сделката представлява най-новото усилие да се разшири в световен мащаб, тъй като се бори с влошеното търсене в Съединените щати и Европа.
За Tiffany, известна със своите диамантени годежни пръстени и водещ магазин в Манхатън, станал популярен от филма с Одри Хепбърн "Закуска в тифани", сделката представлява най-новото усилие да се разшири в световен мащаб, тъй като се бори с влошеното търсене в Съединените щати и Европа.