Разходите за гориво и силната конкуренция свиха печалбата на Lufthansa

Според изявление на компанията разходите за гориво са били с 255 млн. евро по-високи в сравнение с 2018 г.

Германската авиокомпания Lufthansa отчете спад в приходите през второто тримесечие, засегнат от ценовата конкуренция по маршрутите на къси разстояния в Германия и Австрия, както и от увеличаващите се разходи за гориво, пише CNBC.

Коригираната печалба на компанията преди лихви и данъци се понижава до 754 млн. евро (839,73 млн. долара), в сравнение с регистрираните 1 млрд. евро година по-рано. В изявление Lufthansa обяви, че разходите за гориво са се увеличили с 255 млн. евро спрямо предходната година.

Компанията уточни, че очаква европейският пазар да остане предизвикателен поне до края на тази година.„Печалбата ни е повлияна от последиците от силната конкуренция в Европа и значителните свръхкапацитети, особено по маршрутите ни на къси разстояния“, коментира Улрик Свенсон, главен финансов директор в авиокомпанията. По негови думи Lufthansa е реагирала и е свила допълнително разходите. 

През юни авиопревозвачът заяви, че дъщерната Eurowings ще се стреми да намали разходите с 15 на сто през следващите три години и ще се съсредоточи върху полетите на къси разстояния като част от плана за връщане към печалба.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: печалба | полети | конкуренция | Lufthansa | авиопревозвач

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини