Градоустройство
216
Subway пуска сандвич с кюфтета от растително месо
Той ще се предлага ограничено време в САЩ и Канада
2645
~ 2 мин. четене
И Subway хвана вълната, станала модерна в САЩ и Западна Европа, на протеини на растителна основа.
Веригата ще пусне сандвич с кюфтета, които обаче на са от истинско месо.
Веригата за сандвичи ще започне да продава продукта, направен на растителна основа от Beyond Meat, в 685 ресторанта в САЩ и Канада през следващия месец.
Сандвичът Beyond Meatball Marinara ще бъде достъпна за ограничено време.
Няколко вериги за бързо хранене тестват елементи от менюто, съдържащи заместители на месо, за да привлекат потребителите, които искат да ядат по-малко месо поради здравословни или екологични причини.
Dunkin' наскоро обяви, че тества колбаси без месо на Beyond Meat в Манхатън. Burger King ще започне да сервира тази седмица в целите САЩ безмесна версия на своя Whopper, направена от друг голям играч в индустрията на изкуствените протеини - Impossible Foods
White Castle, Carl's Jr., Tim Hortons, Qdoba и други вериги също имат заместители на месо в менютата си.
За ресторантите тестването на продуктите е начин да спечелят от бързо развиващата се нова тенденция.
Американските продажби на дребно на растителни храни са нараснали с 11% през изминалата година, според юлския доклад на Асоциацията на растителните храни и Good Food Institute, нестопанска организация, която подкрепя предприятия, работещи в сектора на растителните храни.
Веригата ще пусне сандвич с кюфтета, които обаче на са от истинско месо.
Веригата за сандвичи ще започне да продава продукта, направен на растителна основа от Beyond Meat, в 685 ресторанта в САЩ и Канада през следващия месец.
Сандвичът Beyond Meatball Marinara ще бъде достъпна за ограничено време.
Няколко вериги за бързо хранене тестват елементи от менюто, съдържащи заместители на месо, за да привлекат потребителите, които искат да ядат по-малко месо поради здравословни или екологични причини.
Dunkin' наскоро обяви, че тества колбаси без месо на Beyond Meat в Манхатън. Burger King ще започне да сервира тази седмица в целите САЩ безмесна версия на своя Whopper, направена от друг голям играч в индустрията на изкуствените протеини - Impossible Foods
White Castle, Carl's Jr., Tim Hortons, Qdoba и други вериги също имат заместители на месо в менютата си.
За ресторантите тестването на продуктите е начин да спечелят от бързо развиващата се нова тенденция.
Американските продажби на дребно на растителни храни са нараснали с 11% през изминалата година, според юлския доклад на Асоциацията на растителните храни и Good Food Institute, нестопанска организация, която подкрепя предприятия, работещи в сектора на растителните храни.
Barclays прогнозира, че секторът на алтернативно месо може да достигне около 140 милиарда долара през следващото десетилетие, отнемайки около 10% от световната месна промишленост.
Повечето ресторанти преследват т.нар. "флекситарианци" (или гъвкаво хранещи се вегетарианци), а не веганите. Новият сандвич на Subway, например, е с пармезан.
И Beyond Meat, и Impossible отбелязват значително търсене на продуктите си. Приходите на Beyond достигнаха 67,3 милиона долара през второто тримесечие, спрямо 17,4 милиона долара през същия период на миналата година, което представлява скок от 287%.
И търсенето на продукти на Impossible е нараснало толкова много, че компанията имаше недостиг в началото на тази година. Миналата седмица Impossible обяви партньорство с OSI за обработка на месо, за да разшири производствения си капацитет. Компанията обаче не е публична и не споделя своите данни за продажбите.