В Китай полудяха по евтиния iPhone 11

Той е най-поръчваният от сайтовете за електронна търговия

Снимка: БТА
Евтиният iPhone 11 на Apple вече е най-популярният модел за предварителна поръчка сред китайските потребители, след като американският технологичен гигант намали надценките за страната. Потребителите трябва да плащат премия над цената на САЩ, която е между 10.5% и 12.5% за iPhone 11, според анализ на CNBC. Най-евтиният модел започва от 5 499 юана ($ 777). Този надценка е по-малка от миналогодишната за iPhone XR - еквивалентът на новия iPhone 11 - който е с 28% надбавка.

В крайна сметка Apple беше принудена да намали цените на iPhone в Китай за тази серия.

По-ниското ценообразуване на iPhone 11 е постигнало резултат и предизвика интереса на китайските потребители. Fenqile, китайска фирма за електронна търговия и оторизиран дистрибутор на Apple, каза пред CNBC, че от всички устройства iPhone 11, за които вече има предварителни поръчки - включително Pro и Pro Max - 40% от клиентите са запазили 128GB iPhone 11, а 22% са поръчали 64 GB iPhone 11. Те са двата най-евтини модела на Apple, което означава, че по-голямата част от предварителните поръчки са за iPhone 11.

Доставките на 64 GB и 128GB iPhone 11 се очакват до 3 октомври, което е близо две седмици след датата на излизане на модела на пазара - 20 септември. Сроковете за доставка на устройства често могат да дадат информация за това кои са по-популярните модели. Някои цветови опции за iPhone 11 имат прогнозна дата на доставка до 15 октомври. За сравнение, iPhone 11 Pro Max има дата на доставка, която се очаква да бъде 26 септември в Китай.

Следващият най-популярен предварително поръчан модел на Fenqile е моделът iPhone 11 Pro Max 256GB, който представлява около 13% от всички поръчани в платформата от серия iPhone 11, съобщиха от фирмата за електронна търговия. Този телефон започва на цена от 10 899 юана в Китай и за Apple изглежда окуражително, че малък брой потребители все още купуват модели с по-високи цени.

Apple има затруднения в Китай. През второто тримесечие на 2019 г. доставките й са намалели с 14% на годишна база, докато пазарният й дял е спаднал до 5,8% от 6,4% за същия период на миналата година, според проучвателната компания Canalys.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: apple | Китай | смартфон | предварителни поръчки | iPhone 11 | iPnone 11 Pro

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини