Британската верига Tesco не може да смогне с доставките

Търговската верига даде повече информация какво купуваха британци в пиковата седмица на пазаруването

23:13 08.04.2020

Британският гигант Tesco не може да се справи с доставките на продукти по домовете, тъй като все повече хора си остават вкъщи и поръчват онлайн.

Веригата не е в състояние да задоволи търсенето въпреки факта, че е увеличила капацитета си за онлайн пазаруване на хранителни стоки с повече от 20%, пише BBC.

Компанията можеше да обслужва 660 000 поръчки, наскоро увеличи капацитета си до 805 000, но все още не може да се справи, заяви изпълнителният директор на мрежата Дейв Люис.

Между 85% и 90% от покупките ще изискват редовно посещение на супермаркета, предупреди той. От страна на компанията той обеща, че ще бъдат предприети всички мерки за осигуряване на максимална защита на служителите и посетителите по време на пандемията.

В първите седмици при разпространението на вируса се е наблюдавало паническо пазаруване, като продажбите са нараснали почти една трета. От Tesco казват, че сега това отшумява и хората се връщат към нормалното пазаруване.

Люис коментира още, че по време на пиковата си седмица в Tesco са продадени 3.1 милиона контейнера с течен сапун, увеличение с 363%, 6 милиона кутии боб, двойно над обичайно количество, 3.3 милиона кутии домати, което е над 115% в сравнение с типичната седмица, 3.6 милиона пакета тоалетна ролка, увеличение от 76%.




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Великобритания | храни | магазини | доставки | Tesco

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини