НАП призовава хората да не посещават офисите ѝ
Приходната агенция препоръчва използването на електронните услуги
Националната агенция за приходите (НАП), подобно на НОИ, призова своите клиенти да избягват посещение на място, а вместо
това да използват електронните ѝ услуги. Като причина се изтъква „динамичната
обстановка в страната, свързана с корона вируса“.
Клиентите които разполагат с ПИК или електронен подпис, могат да ползват всички предоставяни от НАП електронни услуги на този адрес.
Всички данъчни и осигурителни декларации и справки, както и плащания към бюджета, могат да бъдат извършени онлайн без необходимост от посещение в офис на НАП, припомнят от там.
Информация за данъчно-осигурителните изисквания може да се получава на информационния телефон на агенцията или по имейл на електронните адреси за контакт в сайта на институцията.
Също така от 12 март 2020 г. временно се прекратяват консултациите с клиенти на място, осъществявани всечи четвъртък от седмицата.