Още световни гиганти се отказват от рекламата във Facebook

Volkswagen, Puma и Adidas и датският производител на играчки Lego се присъединиха към нарастващия бойкот

Снимка: Unsplash
19:46 01.07.2020

Германските гиганти Volkswagen, Puma и Adidas и датският производител на играчки Lego се присъединиха към нарастващ бойкот на рекламодателите заради речта на омразата срещу Facebook. Те следват примера на големи потребителски компании като Levi's и Coca-Cola.

Около 200 марки вече спряха рекламата с гиганта на социалните медии като част от кампанията #StopHateForProfit, стартирана от активисти за социална справедливост.

Безпрецедентният ход вече заличи милиардите от пазарната стойност на Facebook.

Автомобилният гигант Volkswagen, който притежава и марките Audi, Porsche и Skoda, заяви, че спира рекламите на групата във Facebook. „Речта на омразата, дискриминиращите коментари и публикации, съдържащи опасна невярна информация, не трябва да се публикува и трябва да има последствия", заявиха от групата.

Lego също заяви, че също спира цялата платена реклама в социалните медии за един месец.

"Ние се ангажираме да оказваме положително въздействие върху децата и света, който те ще наследят", казва в изявление Джулия Голдин, главен маркетинг директор на Lego.

„Това включва принос към положителна, приобщаваща цифрова среда, свободна от омразата реч, дискриминация и дезинформация.“

Производителят на Sportsgear Puma заяви, че се присъединява към кампанията #StopHateForProfit "през ​​целия юли". "Расизмът, дискриминацията и омразните коментари не трябва да имат място нито в нашата компания, нито в нашето общество", заяви говорител на Puma.

 




Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: компании | реч на омразата | бойкот | реклама facebook

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини