Шоуто на Super Bowl: $13 млн. за 13 минути
PepsiCo е спонсор на Super Bowl за осма поредна година
Популярното шоу на почивката на Super Bowl трае едва 13 минути, но за създаването му са отговорни хиляди души, планирането му отнема месеци, а разходите по него са за приблизително 13 млн. долара, съобщава Reuters. Организаторите имат тежката задача да превърнат футболно игрище в арена за концерт за по-малко от половин час, и то без да наранят тревата на спортното съоръжение.
На тазгодишния финал в Националната футболна лига (NFL) изпълнители ще бъдат Дженифър Лопес и Шакира. Заедно с тях на сцената ще се появят изненадващи артисти и ансамбли, обяви един от продуцентите на шоуто Дан Парис. PepsiCo е спонсор на шоуто за осма поредна година. Източник на Reuters е заявил, че то ще струва около 13 млн. долара.
Работата по
13-минутното шоу започва почти година по-рано, признава вицепрезидентът на NFL
Марк Кензел. Тогава организаторите започват проверка на избраното място за евентуални логистични препятствия и наличие на уникални
структурни елементи, които биха могли да използват в своя полза.
Тази година обновеният през 2015 г. навес на Hard Rock Stadium позволява използването на по-модерно аудио оборудване, допълва той. При реновацията на съоръжението преди четири години капацитетът му е намален от 74 000 на 65 000. Поставени са нови седалки, ВИП зона и четири големи екрана.
За организацията на 13-минутното развлечение участват между 2000 и 3000 души, разкрива Кензел, за когото тазгодишният финал е десетият, по който работи.
Супербоул LIV започва в 01.30 ч. българско време в нощта на неделя срещу понеделник в Маями. Мачът за титлата на НФЛ противопоставя отборите на Канзас Сити и Сан Франциско.