Световни брандове се шегуват със Cybertruck на Мъск

Заради гафа с разбитите стъкла

Снимка: БТА
Световни марки, сред които Lego и Pepsi, взеха на подбив в Twitter новия Cyberruck на Tesla - „непробиваем“ електрически пикап, чиито прозорци бяха разбити от метална топка при представянето му миналата седмица.

Компанията за играчки Lego туитна в сряда: „Еволюцията на камиона е тук. Гарантирано устойчиво на разрушаване “, със снимка на цветно блокче Лего на колела.

Постът на компанията е ретуитнат повече от 21 000 пъти, съобщава CNBC.

Pepsi също направи своя собствена версия, изобразявайки топка хартия, удряща кен с Pepsi с надпис "Demo day", малко след старта на Cybertruck.

Веригата за бързо хранене Denny’s също се включи в тази мания, туитвайки „Разкрихме нашия Dynertruck в същия ден със  Cybertruck.“ 

Cyberruck на Tesla се превърна в световна сензация, след като Мъск заяви, че е „бронеустойчив“ срещу 9-милиметров пистолет на промоционалното събитие в Лос Анджелис миналия четвъртък. Но когато главният дизайнер на Tesla Франц фон Холцхаузен хвърли метална топка в два от прозорците, и двата се счупиха.

Производството на Cybertruck започва през 2021 г. и Мъск твърди, че вече има 250 000 предварителни поръчки. Хората плащат 100 долара, за да кандидатстват за поръчка, но това не се счита за официален депозит за превозното средство, което е с начална цена от 39 900 долара.


Ако сте харесали статията, можете да се абонирате за страниците ни във Facebook и Twitter или да използвате нашия RSS фийд канал, за да не пропуснете нищо интересно от Economic.bg.


Етикети: Pepsi | Lego | Tesla | пикап | шега | Cybertruck

ПОСЛЕДНИ НАЙ-ЧЕТЕНИ КОМЕНТИРАНИ
Виж всички новини