Трябват много стъпки до навлизането на електромобилите в България

Ако държавните политики изпреварват прекалено много потребителското търсене, те няма да са ефективни

Трябват много стъпки до навлизането на електромобилите в България
6820 ~ 4 мин. четене
Александра Сотирова-Делчева Александра Сотирова-Делчева

В България BMW Group България е продала 75 електрически коли за 2019 г., което е само 5% от общите продажби на коли на компанията на нашия пазар. От дружеството казват, че се надяват на положително развитие на сектора у нас. От BMW вярват, че бъдещето е в електрификацията и казват, че са готови за това. Как обаче тя се възприема в страната ни и кой е пътят, който трябва да извървим, за да се докоснем до електрическото бъдеще, разговаряхме с управляващия директор на компанията и председател на управителния съвет на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП) Александър Миланов.

Последвайте ни във Viber
Последвайте ни в LinkedIn
Последвайте ни във Facebook

Подкрепи Economic.bg