Wizz Air повиши прогнозите си на фона на проблеми за конкурентите ѝ
Компанията очаква както по-висока печалба, така и по-голямо увеличаване на транспортния си капацитет
~ 1 мин.
Wizz Air повиши долната граница на прогнозата си за годишната печалба, както и очакванията си за увеличаването на капацитета за превоз на пътници, пише Reuters. Причината е за подобрението в прогнозите е фактът, че през първата половина на годината авиокомпанията е увеличила броя на превозените пасажери, същевременно ограничавайки разходите си. На този фон конкурентите ѝ са изпитвали затруднения и са ограничили плановете си за разширяване.
Нискотарифната авиокомпания, която осъществява полети основно в Централна и Източна Европа, обяви днес, че нетната ѝ печалба за финансовата 2020 г. би била между 335 млн. и 350 млн. евро. По-рано Wizz Air очакваше печалбата ѝ да е 320-350 млн. евро.
Главният изпълнителен директор Йозеф Варади заяви, че компанията повишава нивото на очакваното увеличение на капацитета до 22%. През юли тази година изразеното очакване бе за 20% повече капацитет.
На фона на тези подобрени очаквания обаче разходите за дъщерното дружество за гориво са се повишили с 5.3% на годишна база.
Wizz Air, която на европейските летища се конкурира с бранда Eurowings на Lufthansa, се представя учудващо добре в една индустрия, засегната негативно от по-слабо търсене, ръст на цените на горивата, висока конкуренция, стачки, фалити и спирането от движение на всички самолети Boeing 737 MAX.
Компанията майка на British Airways – IAG – предупреди, че годишната ѝ печалба ще бъде засегната от стачката на пилотите в британската авиокомпания. Lufthansa е готова да се яви на арбитражно дело, за да реши отдавнашния си спор със служителите. Ryanair също очаква забавяне на полетите си с Boeing 737 MAX.
Нискотарифната авиокомпания, която осъществява полети основно в Централна и Източна Европа, обяви днес, че нетната ѝ печалба за финансовата 2020 г. би била между 335 млн. и 350 млн. евро. По-рано Wizz Air очакваше печалбата ѝ да е 320-350 млн. евро.
Главният изпълнителен директор Йозеф Варади заяви, че компанията повишава нивото на очакваното увеличение на капацитета до 22%. През юли тази година изразеното очакване бе за 20% повече капацитет.
На фона на тези подобрени очаквания обаче разходите за дъщерното дружество за гориво са се повишили с 5.3% на годишна база.
Wizz Air, която на европейските летища се конкурира с бранда Eurowings на Lufthansa, се представя учудващо добре в една индустрия, засегната негативно от по-слабо търсене, ръст на цените на горивата, висока конкуренция, стачки, фалити и спирането от движение на всички самолети Boeing 737 MAX.
Компанията майка на British Airways – IAG – предупреди, че годишната ѝ печалба ще бъде засегната от стачката на пилотите в британската авиокомпания. Lufthansa е готова да се яви на арбитражно дело, за да реши отдавнашния си спор със служителите. Ryanair също очаква забавяне на полетите си с Boeing 737 MAX.